<a href="http://karolinagizynska.pl/uncategorized/prozdrowotne-wlasciwosci-owsa-produktow-owsianych/">Prozdrowotne właściwości owsa i produktów owsianych</a><span><p>Owies i produkty owsiane są ważnym źródłem wielu cennych składników o znaczeniu odżywczym i biologicznym, a przede wszystkim białek, tłuszczów, błonnika, węglowodanów oraz związków mineralnych i witamin.</p>
</span> <a href="http://karolinagizynska.pl/uncategorized/smoothie-z-melona-i-kiwi/">Smoothie z melona i kiwi</a><span><p>Wpływa korzystnie na przemianę materii, oczyszcza organizm a co najważniejsze poprawia samopoczucie.       Składniki: 1 szklanka pokrojonego w kostkę melona 2 dojrzałe, średniej wielkości kiwi 2 łyżki siemienia</p>
</span> <a href="http://karolinagizynska.pl/uncategorized/dieta-lekkostrawna/">Dieta lekkostrawna</a><span><p>Przykładowa dieta lekkostrawna ( łatwo-strawna)  około 1300 kcal. Dieta układana była z myślą o osobach z niedoczynnością tarczycy dlatego pojawia się w niej pieczywo bezglutenowe.   Śniadanie Woda z cytryną</p>
</span> <a href="http://karolinagizynska.pl/uncategorized/salatka-brokulowa-z-ryzem/">Sałatka brokułowa z ryżem</a><span><p>Zbieraj przepisy i komponuj pyszne i zdrowe posiłki !           200 g Brokuły 10 g Czosnek granulowany Kamis 220 g Kukurydza słodka 150 g Majonez, niskokaloryczny</p>
</span> <a href="http://karolinagizynska.pl/uncategorized/pelnoziarniste-spaghetti-z-lososiem/">Pełnoziarniste spaghetti z łososiem</a><span><p>Propozycja na szybki i zdrowy obiad.         Składniki: 30 g Ser, Parmezan 80 g Łosoś wędzony 10 g Orzechy włoskie 130 g Cebula 16 g Czosnek 20</p>
</span>
Oferta

Dieta nie musi być wyrzeczeniem! Chudnij zdrowo i na stałe. Jedz smacznie uzyskując trwały efekt bez tabletek!

Więcej...

sylwetka

Elektrostymulacja sposób na szczupłą sylwetkę. Sprawdź sama!

Więcej...

Analiza

Zbadanie samej masy ciała za pomocą tradycyjnej wagi to trochę mało jeżeli chodzi o monitorowanie naszego organizmu. Jest to szczególnie ważne przy dostosowywaniu sposobu żywienia i aktywności fizycznej

Więcej...

Ostatnie aktualności
Prozdrowotne właściwości owsa i produktów owsianych
Prozdrowotne właściwości owsa i produktów owsianych

Owies i produkty owsiane są ważnym źródłem wielu cennych składników o znaczeniu odżywczym i biologicznym, a przede wszystkim białek, tłuszczów,

Więcej...

Dieta to nie wyrzeczenia!
Dieta to nie wyrzeczenia!

Słowo dieta jest w dzisiejszych czasach często nadużywane lub wykorzystywane w niewłaściwy sposób. Pojęcie to kojarzy nam się bardzo często

Więcej...

Omega-3 czy Omega-6?
Omega-3 czy Omega-6?

Większość lipidów może być wytwarzana w organizmie człowieka, jednak nie potrafimy syntetyzować wiązań nienasyconych w pozycji n – 3 i

Więcej...

Ostatnie aktualności
Spalanie różowe ma imię
Spalanie różowe ma imię

Pieczony grejpfrut z orzechami. To moja propozycja dla Was na dziś. Miąższ grejpfruta w ok. 90 proc. składa się z

Więcej...

Przepis na….
Przepis na….

Składniki: brokuł ( główka) ser feta ( kostka) pieprz ( do smaku)  

Więcej...

Budyń jaglany z owocami
Budyń jaglany z owocami

  Składniki:   kasza jaglana – 30g mleko spożywcze 1,5% – 230 ml miód pszczeli – łyżeczka owoce sezonowe –

Więcej...

Ostatnie aktualności
Płynny fundament
Płynny fundament

Nawadnianie to bardzo ważny aspekt żywienia sportowców. Nieprawidłowe będzie przynosiło zmęczenie, skurcze mięśni, osłabienie koncentracji, a także zwiększało ryzyko urazu.

Więcej...

Zasady żywieniowe dla sportowców
Zasady żywieniowe dla sportowców

Stanowiska Polskiego Towarzystwa Medycyny Sportowej, które stanowi skondensowaną w pigułce wiedzę na temat zalecanych zasad żywieniowych sportowców.

Więcej...

Słodka trucizna
Słodka trucizna

Liczba osób otyłych lub z nadwagą przekroczyła poziom 2,1 mld. Przyczyny tej epidemii są złożone i z pewnością nie da

Więcej...