# wyzwanie dzień 1

Moje Drogie,

Zapraszam Was do udziału w Wyzwaniu ” ZRZUCAM KILOGRAMY NA ŚWIĘTA„.  Na mojej stronie będę codziennie , przez 7 dni publikowała jadłospis, zdrowy, łatwy w przygotowaniu, który umożliwi Wam utratę zbędnych kilogramów.

Dodatkowo przypominam o możliwości pobierania książki z koktajlami ochudającymi, która świetnie wpisuje się w nasze wyzwanie. Aby pobrać książkę wystarczy wejść na stronę tutaj i zostawić swój e-mail. Książkę otrzymacie w formie pdf. na wskazany adres. 

 

Święta wojna

 

3,2,1…. Zaczynamy

 

 

  • Śniadanie:

Kanapka z indykiem lub kurczakiem. Pomidor, ogórek. Woda z cytryną 

Uwaga: Nie używamy masała czy margaryny. Zamiast tego kanapkę posmaruj musztardą lub łagodnym chrzanem. 

 

  • II śniadanie

Grejpfrut lub jogurt naturalny z owocami sezonowymi.

Uwaga: owoc sezonowy pokrój na kawałki i dodaj do jogurtu. Nie kupuj gotowych jogurtów owocowych!

 

surowka-z-marchewki-i-jablka-przepis

  • Obiad:

Kotlety z cukinii i kaszy jaglanej + ugotowany kalafior

 

Składniki:

Jaja kurze całe –  1 sztuka

Cebula czerwona -. 1 sztuka

Cukinia – ok. 1 sztuka

Kasza jaglana –  1 szklanka

Bazylia, suszona – ok. 1 łyżeczka 

Oregano, suszone – ok. 1 łyżeczka 

Pieprz czarny, suszony – ok. 1 łyżeczka 

Tymianek, suszony  1 łyżeczka 

Kalafior po ugotowaniu – ½ sztuki

 

Sposób przygotowania: 

Cukinię myjemy i ścieramy na tarce o dużych oczkach, przekładamy ją do sitka i lekko solimy żeby odsączyć soki. Kaszę jaglaną przepłukujemy i zalewamy szklanką wody z solą. Gotujemy na małym ogniu aż wsiąknie całą wodę. Cebulę kroimy w drobną kostkę i smażymy z wyciśniętym czosnkiem aż się zeszkli. Do miski przekładamy ostudzoną kaszę i cebulę z czosnkiem, dodajemy cukinię i doprawiamy do smaku. Kotleciki formujemy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia, po czym pieczemy je w temperaturze 180 stopni 

 

  • Podwieczorek

Wybierz jeden z koktajli odchudzających

 

www.karolinagizynska.pl

  • Kolacja 

Amarantus z warzywami

 

Składniki:

słonecznik, nasiona  łyżeczka

amarantus, ½ szklanki

cebula – mała sztuka

czosnek -2 średnie ząbki

oregano – łyżeczka

tymianek, szczypta

bazylia, łyżeczka

pomidory suszone – 3 sztuki

jarmuż – garść

Natka pietruszki

Ser twarogowy półtłusty –plaster

 

Ugotuj amarantus w wodzie w stosunku 1:2.na suchej patelni słonecznika, wlej łyżeczkę oleju z pomidorów i zeszklij cebulkę, pod koniec dodaj starty czosenk. Dodaj amarantus i suszone zioła – podsmaż 3 minuty, mieszając, dodaj pokrojone suszone pomidory i pietruszkę, posyp serem.  

 

7754a499-f9bc-428c-8a04-0c8879d45d7f_20100728090523_owsianka63

 

Wydrukuj, polub, udostępnij dalej…. Niech jak największa liczba dziewczyn dowie się o naszym wyzwaniu!

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *